Bölümleri Lütfen hiçbir okuma sayfasına eklemeyiniz. Gerekirse zaten ben ekliyorum. İsteğiniz varsa yorum yaparak iletebilirsiniz. Anlayışınız için Te...falan filan eklemeyin işte :D

22 Mayıs 2016 Pazar

Anka Çeviri Güncel 01

Güncel 01: 22 Mayıs 2016




Merhaba arkadaşlar tekrar çeviri çalışmalarımız ile karşınızdayız. Daha önceden "A+ Çeviri" olarak çevirilerimiz yapıyorduk. Ben de "Carnivore" nickini kullanıyordum. Talihsizlikler sonrası dağıldık ve şimdi yeniden daha istikrarlı olacağı umuduyla "Anka Çeviri" olarak sıfırdan başlıyoruz.

İlk serimize gelirsek, Major isimli efsane beyzbol serisinin devamı niteliğindeki Major 2nd isimli seriyi ilk serimiz olarak seçtik. Bizim hoşumuza gittik umarım sizinde hoşunuza gider. 

Şuan ben ve daha öncede birlikte çalıştığımız editör arkadaşım "Ahmet_61" ile birlikteyiz. Şimdilik böyle devam edeceğiz ve seri güncele yetiştiğimizde yeni seriler gelecek. Daha sonrada belki yeni arkadaşları aramıza katıp daha fazla seriye el atabiliriz.

Bu hafta ilk güncel olarak 2 bölüm Major 2nd veriyoruz. Fakat bu hafta dediğime bakmayın bölümleri haftalık değil bölümleri tamamladıkça yayınlayacağız. Bu aralar benim finaller ve Ahmet'in de LYS sınavı için çalışacağını düşündüğümden fazla bölüm gelir mi bilmiyorum ama elimizden geldiğince bölüm yayınlayacağız ki serinin ingilizce çevirisi zaten 17. bölümde :D Hepinize iyi okumalar. Yorum yapmayı unutmayın özellikle çeviri hakkında yorumlarınızı bekliyorum.

AkadirD


Major 2nd - 01



Major 2nd - 02



5 yorum:

  1. Hayırlı olsun :) Emekleriniz için Teşekkürler :) Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun, A+ da ikende harika seriler veriyordunuz, şimdide iyi bir seri ile başlangıç yapmışsınız. Bölümler için emeğinize sağlık arkidişler. Bu arada mega indirme linklerini şifre anahtarlı hali ile vermeyi unutmuşsunuz :)

    YanıtlaSil
  3. Major second için tesekkurler

    YanıtlaSil